Stand-up:2008-04-07

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Adrianer

Zrobione

  • bieżące l10n/pl/suite

Plany

  • ciąg dalszy pracy nad skryptami
  • tlumaczenie l10n/pl/suite
  • wrzucic skrypty do svn.aviary.pl
  • przejzec baze bledow w bugzilli za zmianami z Fx i Tb ktore powinny wplynac do SeaMonkey 2.0
  • ciag dalszy zabawy z DS-2019 i J1 na praktyke w MozCo...

GmbH

Zrobione

  • Pierwsze kroki z SUMO
  • Uzyskanie odpowiednich praw do zarządzania SUMO

Plany

  • Rozpoczęcie tłumaczenia interfejsu SUMO
  • Zorientowanie się co dalej z pomocą do Fx 3 (w tym tygodniu będzie string freeze dla pomocy en-US)
  • Spotkanie w Katowicach z Gandalfem
  • Spotkanie w Krakowie

Pytania i problemy

  • Trochę ciężko z czasem ;)

Hubert

Zrobione

  • Praca nad bugami związanymi z Firefoksem i toolkitem
  • Sunbird i Lightning 0.8 wydane

Plany

  • Sprawdzić ostatnie zmiany wprowadzone przez Marcoosa
  • Spotkanie w Krakowie
  • Zaplanować sobotnią kolację 12.04

Pytania i problemy

  • Zarząd nie odpowiada na moje maile

lemiel

Zrobione

  • kawałek jednej sekcji z helpa dla Kuriera Poczty SeaMonkey
  • wyciągam od Malina uwagi które ma do helpa w całości
  • rozliczenie z FOSDEMu z Anne zrobiłem przed terminem
  • wypełniłem ankietę z FOSDEMu też

Plany

  • ciąg dalszy pracy nad helpem Kuriera Poczty SM, nie tylko ten tydzień, ale dłużej też
  • przejrzenie/przedyskutowanie/wprowadzenie uwag od Malina, ale to niekoniecznie tylko ten tydzień
  • zjawić się w sobotę na spotkaniu w Krakowie
  • nie będzie mnie na stand-upie - kolejny wyjazd z pracy

Problemy

  • trochę mam dużo pracy w pracy ostatnio i po niej po prostu nie mam ochoty na myślenie, więc wszystko się przeciąga, u Malina podobnie, stąd też braki w obecności na stand-upach, bo albo jestem jeszcze w pracy, albo nie ma się czym pochwalić...

Marcoos

Zrobione

  • 99% Firefoksa 3...
  • i tyle.

Plany

  • 1% Firefoksa 3 + litmus + signoffy
  • SLED guides, jak tylko skończę Fx 3


Nikdo

Zrobione

  • SLED guides banshee, evo i f-spot
  • pomoc Piotrowi w opensuse 11

Plany

  • jak wyżej
  • bugi w SLED

stef

  • bieżące fl, tb
    • głównie
  • pojawić się w piątek w k


Piecu

Zrobione

  • Aktualizacja bugów w bugzilli
  • Nadrobiłem zmiany dokonane przez Stefa

Plany

  • Spotkanie w Krakowie :)
  • Testować dalej Tb

Staszyna

Zrobione

  • udział w kilku dyskusjach na bugs.av odnosnie fx3 (mam nadzieję, że pomocny)
  • zakonczona ankieta o fosdemie, eksport i analiza wynikow (dzis koncze)
  • ciagla praca nad raportem z pierwszej i drugiej ankiety
  • pomoglem Piotrowi wrzucic pliki z opensuse 11 do naszego repo i pokazalem, jak zliczac slowa, zarzadzac tymi plikami itd.

Plany

  • opublikować raport z pierwszej ankiety
  • zabrac sie za in-product pages do fx3
  • pojechać do krk
  • bugi w sled (jesli uda się z czasem)


Tomaszd

Zrobione

  • Przepychanki w banshee z Wadimem (poprawki)
  • SLED kilka gotowych tłumaczeń (chyba wpisane na wiki)

Plany

  • SLED jak się dowiem czy to płatne czy nie

Uwagi

  • Wczoraj minęło 6 miesięcy od rozpoczęcia mojego stażu

Witia

Zrobione

  • Testy Fx3 i zgłoszenie kilkunastu bugów

Plany

  • Testy Fx3
  • Spotkanie w Krakowie
  • Przejąć AMO od Marcoosa

Zapis spotkania

[2008-04-07 21:00:07] <stef> 21.00
[2008-04-07 21:00:09] [INFO] Messages Cleared.
[2008-04-07 21:00:10] -->| Kifferowski_ (chatzilla@moz-34D611B6.cnb.com.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:00:17] <Kifferowski_> hej
[2008-04-07 21:00:25] <Kifferowski_> mam pytanie
[2008-04-07 21:00:33] <hubert> witam wszystkich
[2008-04-07 21:00:36] <Kifferowski_> czy moze ktos mi pomoc
[2008-04-07 21:00:41] =-= Mode #aviarypl +oooo hubert piecu stef TomaszD by marcoos
[2008-04-07 21:00:42] =-= Mode #aviarypl +o Witia by marcoos
[2008-04-07 21:00:47] =-= Mode #aviarypl +o Adrianer by marcoos
[2008-04-07 21:00:52] <Kifferowski_> jak wejsc na kanal ogolny dla Polski??
[2008-04-07 21:01:04] <marcoos> nie na tym serwerze
[2008-04-07 21:01:04] <Kifferowski_> jestem pierwzy raz na ircu
[2008-04-07 21:01:13] <Kifferowski_> a jaki serwer wpisac
[2008-04-07 21:01:17] <hubert> Kifferowski_: mamy teraz stand-up
[2008-04-07 21:01:19] <marcoos> warszawa.irc.pl
[2008-04-07 21:01:27] <Kifferowski_> ok dzieki
[2008-04-07 21:01:27] <hubert> zaczynamy?
[2008-04-07 21:01:32] <Kifferowski_> przeprazam za klopot
[2008-04-07 21:01:33] <marcoos> Kifferowski_: http://www.irc.pl/ - szczegoly
[2008-04-07 21:01:51] -->| GmbH (GmbH@moz-E64D035.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:01:58] <--| Kifferowski_ has left #aviarypl
[2008-04-07 21:01:58] <hubert> hej GmbH
[2008-04-07 21:02:05] <hubert> dobra
[2008-04-07 21:02:05] <GmbH> Czesc!
[2008-04-07 21:02:09] <Adrianer> hej GmbH
[2008-04-07 21:02:11] <hubert> wszyscy wpisani na wiki?
[2008-04-07 21:02:13] =-= Mode #aviarypl +o GmbH by Adrianer
[2008-04-07 21:02:20] <marcoos> ja nie
[2008-04-07 21:02:26] <hubert> GmbH: http://wiki.aviary.pl/Stand-up:2008-04-07
[2008-04-07 21:02:27] <marcoos> ja sie raczej dzisiaj w bonsai wpisuje :)
[2008-04-07 21:02:38] <hubert> hehe
[2008-04-07 21:02:46] <hubert> zacznijmy
[2008-04-07 21:02:48] <hubert> Adrianer
[2008-04-07 21:02:50] <hubert> pytania
[2008-04-07 21:03:14] <Adrianer> z mojej strony brak
[2008-04-07 21:03:23] <hubert> jak nie ma pytań, to lecimy dalej
[2008-04-07 21:03:43] <hubert> GmbH się jeszcze nie wpisał
[2008-04-07 21:03:44] <hubert> to może ja
[2008-04-07 21:03:47] <hubert> pytania?
[2008-04-07 21:03:59] <hubert> moje na wiki :D
[2008-04-07 21:05:00] <marcoos> to nie jest pytanie
[2008-04-07 21:05:05] <hubert> to jest problem
[2008-04-07 21:05:11] <marcoos> pytanie byloby np. 'dlaczego zarzad nie odpowiada'
[2008-04-07 21:05:13] <marcoos> :)
[2008-04-07 21:05:14] <hubert> dopisz "Dlaczego" :)
[2008-04-07 21:05:30] <marcoos> nie edytuje cudzych wpisow w stendapowych wiki :P
[2008-04-07 21:05:53] <hubert> dopisz sobie teraz jak czytasz
[2008-04-07 21:05:55] <hubert> to jest problem
[2008-04-07 21:06:08] <hubert> nikt nie napisał do Piotrka i do Leszka
[2008-04-07 21:06:10] <marcoos> te pytania z wczoraj? czy jakies inne?
[2008-04-07 21:06:29] <hubert> pewnie nie maja założonych kont przez to
[2008-04-07 21:06:42] <marcoos> odpowiedz na wszystkie tamte pytania brzmi: "nie"
[2008-04-07 21:06:50] <hubert> :P
[2008-04-07 21:07:02] <marcoos> a przynajmniej na 3 ostatnie, na pierwsze: "nie wiem, chyba nie"
[2008-04-07 21:07:04] <hubert> ok, sam do nich napiszę i zaproszę
[2008-04-07 21:07:16] <--| Witia has left #aviarypl (I'm not here right now.)
[2008-04-07 21:07:20] [INFO] Messages Cleared.
[2008-04-07 21:07:38] <hubert> lećmy dalej
[2008-04-07 21:07:40] -->| Witia (Witia@moz-3A5640E0.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:07:41] <hubert> marcoos
[2008-04-07 21:08:00] -->| nikdo (nikdo@moz-C661A8BA.lanet.net.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:08:10] <nikdo> dobry
[2008-04-07 21:08:12] <marcoos> ja mam pytanie :)
[2008-04-07 21:08:15] <hubert> bry
[2008-04-07 21:08:19] <marcoos> hej nikdo 
[2008-04-07 21:08:22] <hubert> słuchamy
[2008-04-07 21:08:39] <marcoos> czy jak wejde na litmusa i przeszukam wyniki testow pl, to sie zmartwie, czy nie? :D
[2008-04-07 21:08:40] |<-- TomaszD has left irc.mozilla.org:6697 (Ping timeout)
[2008-04-07 21:08:54] <hubert> marcoos: to zależy od oczekiwanego wyniku
[2008-04-07 21:08:58] -->| TomaszD (tom@moz-C7A9BCB3.internetdsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:09:00] <hubert> %?
[2008-04-07 21:09:03] <marcoos> a jesli sie zmartwie, to brakiem testow, czy brakiem pozytywnych wynikow? :)
[2008-04-07 21:09:03] <TomaszD> hej
[2008-04-07 21:09:08] <hubert> hej TomaszD
[2008-04-07 21:09:09] <hubert> wpisz się
[2008-04-07 21:09:11] [INFO] Messages Cleared.
[2008-04-07 21:09:13] <TomaszD> przepraszam za spóźnienie
[2008-04-07 21:09:18] <TomaszD> dopiero do domu wpadłem
[2008-04-07 21:09:22] <TomaszD> jezu jak zimno
[2008-04-07 21:09:23] =-= Mode #aviarypl +ooo nikdo TomaszD Witia by marcoos
[2008-04-07 21:09:36] <hubert> tak, wiemy - poniedziałki masz ciężkie
[2008-04-07 21:09:49] <marcoos> zdelegalizowac poniedzialki :)
[2008-04-07 21:09:56] <hubert> ile % z 722 testów Cię zadowala?
[2008-04-07 21:10:58] <hubert> marcoos: ping
[2008-04-07 21:11:17] <marcoos> hmm
[2008-04-07 21:11:22] <marcoos> jak najwiecej zielonego
[2008-04-07 21:11:43] <hubert> 1 zielony test, może być?
[2008-04-07 21:11:57] <hubert> dobra, pogadamy potem
[2008-04-07 21:12:05] <hubert> ok?
[2008-04-07 21:12:05] |<-- Witia has left irc.mozilla.org:6697 (Quit: I'm not here right now.)
[2008-04-07 21:12:18] -->| Witia (Witia@moz-3A5640E0.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:12:22] <hubert> nikdo
[2008-04-07 21:12:27] <hubert> pytania?
[2008-04-07 21:12:49] <hubert> nie widzę
[2008-04-07 21:12:49] <nikdo> nie raczej nie
[2008-04-07 21:13:02] <hubert> Piecu
[2008-04-07 21:13:20] <hubert> P jest przed s ;)
[2008-04-07 21:13:28] <hubert> pytania?
[2008-04-07 21:13:31] <piecu> czy ktos stad jedzie z warszawy?
[2008-04-07 21:13:32] [INFO] There is nothing to tab-complete. Use F6 to cycle through the user list, input box and the chat output.
[2008-04-07 21:13:37] <stef> hubert: e tam ;)
[2008-04-07 21:13:44] <piecu> hubert: ja sie wpisywalem drugi, zaraz po lemielu, wiec to nie ja zepsulem :P
[2008-04-07 21:13:45] <hubert> pewnie stef
[2008-04-07 21:13:52] <stef> pewnie tak
[2008-04-07 21:13:53] <hubert> no to stef zepsuł
[2008-04-07 21:14:06] <piecu> dobra, to stefa dorwe
[2008-04-07 21:14:07] <stef> tak, ja :)
[2008-04-07 21:14:19] <hubert> inne pytania?
[2008-04-07 21:14:20] <TomaszD> hubert, wpisałem się
[2008-04-07 21:14:26] <hubert> ok, thx
[2008-04-07 21:14:35] <hubert> to teraz stef
[2008-04-07 21:14:44] <Adrianer> stef: jedna prosba
[2008-04-07 21:14:54] <stef> nom?
[2008-04-07 21:15:19] <Adrianer> robiac jakies zmiany w /editor/ui pliz jakies info do mnie ;)
[2008-04-07 21:15:34] <Adrianer> o maly wlos by automatycznie nadpisalem twoje zmiany...
[2008-04-07 21:15:48] <stef> hmm..
[2008-04-07 21:16:04] <stef> co rozumiesz przez jakieś info?
[2008-04-07 21:16:16] <marcoos> seamonkey uzywa editora z editor?
[2008-04-07 21:16:53] <Adrianer> marcoos: tak
[2008-04-07 21:16:56] <stef> generalnie jak jest coś wchodzi w en-US to do 48h jest pl
[2008-04-07 21:17:08] <marcoos> Adrianer: ok, to nie mozesz obserwowac bonsai?
[2008-04-07 21:17:19] <marcoos> http://bonsai-l10n.mozilla.org/cvsquery.cgi?treeid=default&module=all&branch=HEAD&branchtype=match&dir=l10n%2Fpl&file=&filetype=match&who=&whotype=match&sortby=Date&hours=2&date=month&mindate=&maxdate=&cvsroot=%2Fl10n
[2008-04-07 21:17:28] |<-- Witia has left irc.mozilla.org:6697 (Quit: I'm not here right now.)
[2008-04-07 21:17:32] <Adrianer> stef: w przypadku bugzilli review a inaczej to moze jakis mail...?
[2008-04-07 21:17:47] <hubert> a kto jest ownerem tego?
[2008-04-07 21:17:54] <marcoos> editora?
[2008-04-07 21:17:57] <hubert> aha
[2008-04-07 21:18:08] <stef> trudno powiedzieć
[2008-04-07 21:18:14] <Adrianer> marcoos: to planuje automatycznie robic, problem w tym ze moje skrypty jeszcze nie patrza za zmianami tylko w polskim CVS....
[2008-04-07 21:18:17] <marcoos> dotychczas uwazalismy, ze editor to czesc tb
[2008-04-07 21:18:35] <marcoos> jako ze nic innego tego nie uzywalo
[2008-04-07 21:18:45] <Adrianer> marcoos: nie mam nic przeciwko temu aby dalej bylo
[2008-04-07 21:18:46] <stef> Adrianer: review IMO jest bez sensu, nie reagujesz na widaomości z bap
[2008-04-07 21:18:51] <marcoos> jesli to jest wspolne, to logicznie to jest toolkit
[2008-04-07 21:19:06] <marcoos> ale jakos mnie nie ciagnie, do zajmowania sie editorem...
[2008-04-07 21:19:07] <Adrianer> stef: zadnych review nie dostalem do tej pory :]
[2008-04-07 21:19:21] <Adrianer> tzn :/
[2008-04-07 21:19:22] <stef> Adrianer: nie prawda
[2008-04-07 21:19:30] <hubert> ok
[2008-04-07 21:19:32] <hubert> panowie
[2008-04-07 21:19:38] <Adrianer> cos nie dziala na bugs.aviary.pl informowanie o review
[2008-04-07 21:19:44] <hubert> ustalcie to po stand-upie, ok?
[2008-04-07 21:19:47] <Adrianer> stef: serio, ani jednego maila o review...
[2008-04-07 21:20:04] <hubert> Adrianer: ja Ciebie też prosiłem o review
[2008-04-07 21:20:08] <hubert> raz bugzilla prosiła
[2008-04-07 21:20:10] <hubert> raz maila napisałem
[2008-04-07 21:20:14] <hubert> nie było żadnej odpowiedzi
[2008-04-07 21:20:33] <hubert> możemy kontynuować?
[2008-04-07 21:20:39] <Adrianer> hubert: hmmm, tak tego z Tb jeszcze nie mialem czasu sie przyjzec...
[2008-04-07 21:20:42] <marcoos> czasem bap ma problemy z wysylaniem maili
[2008-04-07 21:20:51] <Adrianer> ale bugzilla mnie nie prosila :/
[2008-04-07 21:20:53] <hubert> Adrianer: dot. toolkitu
[2008-04-07 21:20:59] <Adrianer> he?
[2008-04-07 21:21:03] <Adrianer> ok, pozniej
[2008-04-07 21:21:06] <hubert> już po sprawie
[2008-04-07 21:21:07] <Adrianer> dalej ;)
[2008-04-07 21:21:08] <stef> qe, ustaliliśmy cokolwiek?
[2008-04-07 21:21:09] <hubert> bug 146
[2008-04-07 21:21:21] <hubert> nie teraz
[2008-04-07 21:21:31] <hubert> po stand-upie sobie pogadajcie
[2008-04-07 21:21:35] <stef> haha
[2008-04-07 21:21:38] <stef> ha
[2008-04-07 21:21:52] <hubert> możemy dalej?
[2008-04-07 21:22:25] <hubert> no to stef
[2008-04-07 21:22:49] <hubert> pytania?
[2008-04-07 21:22:53] <marcoos> o wlasnie
[2008-04-07 21:22:58] <marcoos> stef + bug 146
[2008-04-07 21:23:15] <stef> co z nim?
[2008-04-07 21:23:21] <hubert> stef zrezygnował z review
[2008-04-07 21:23:52] <marcoos> no, na przyszlosc wypowiedz sie chociaz, co sadzisz
[2008-04-07 21:24:01] <stef> napisałem
[2008-04-07 21:24:08] <stef> że to Twoja działka.
[2008-04-07 21:24:09] <hubert> :)
[2008-04-07 21:24:21] <marcoos> toolkit to jest wspolna dzialka
[2008-04-07 21:24:38] <hubert> marcoos mówi, że masz prawo pyskować :)
[2008-04-07 21:24:43] <marcoos> wiec ja moge czasem byc tam zbyt firefoksocentryczny
[2008-04-07 21:24:59] <stef> jakbym sądził coś szczególnego to bym dał znać.
[2008-04-07 21:25:16] <marcoos> ok
[2008-04-07 21:25:24] <hubert> inne pytania do stefa?
[2008-04-07 21:25:29] <hubert> lub od stefa?
[2008-04-07 21:25:58] * stef ma problem z editor/ui, ale to później..
[2008-04-07 21:26:32] <hubert> ok
[2008-04-07 21:26:35] <hubert> to lećmy dalej
[2008-04-07 21:26:39] <hubert> TomaszD
[2008-04-07 21:26:41] <TomaszD> wczoraj skończył mi się okres stażu (6 miesięcy), to po pierwsze. Po drugie nie jestem w "zarządzie", ale chętnie bym wysłał do Piotra Zaryka maila o rozpoczęciu stażu, bo chyba nikt nie wysłał(?). Po trzecie czy SLED UserGuides są pracą płatną czy wolontariatem?
[2008-04-07 21:27:06] -->| Witia (Miranda@moz-3A5640E0.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:27:34] <hubert> co do stażu
[2008-04-07 21:27:48] <marcoos> płatną
[2008-04-07 21:28:00] <TomaszD> najpierw staż :]
[2008-04-07 21:28:21] <TomaszD> nie, uprzedzam pytanie, nie mogę być na zjeździe
[2008-04-07 21:28:29] <hubert> jeśli ekipa gnome-owa jest zadowolona, to ja nie ma nic przeciwko zakończeniu stażu i pełnego przyjęcia
[2008-04-07 21:28:57] <hubert> do Piotrka wyślę maila, jak powiedziałem wcześniej
[2008-04-07 21:29:10] <hubert> z ekipy gnome mamy nikdo
[2008-04-07 21:29:11] <TomaszD> ekipa gnomowa, znaczy np, nikdo :]
[2008-04-07 21:29:14] <hubert> marcoosa (tak?)
[2008-04-07 21:29:25] <TomaszD> hm, chyba nie.
[2008-04-07 21:29:35] <marcoos> ja sie slabo udzielam w gnome... baaardzo slabo
[2008-04-07 21:29:43] <hubert> nikdo?
[2008-04-07 21:29:51] <TomaszD> w tym cyklu był nikdo, ja i Piotr Zaryk
[2008-04-07 21:29:52] <nikdo> ja jestem za
[2008-04-07 21:30:39] <hubert> czy ktoś ma coś przeciwko?
[2008-04-07 21:30:57] <marcoos> jesli nikdo jest za, to zarząd też jest za
[2008-04-07 21:31:20] <hubert> to co?
[2008-04-07 21:31:21] <hubert> przyjęty?
[2008-04-07 21:31:22] <Adrianer> marcoos: :)
[2008-04-07 21:31:27] <marcoos> tzn. nie sadze, zeby Staszek czy WK mieli coś przeciw :P
[2008-04-07 21:32:05] <hubert> marcoos: przyjęty?
[2008-04-07 21:32:14] <marcoos> tak
[2008-04-07 21:32:18] <hubert> ok
[2008-04-07 21:32:26] <hubert> TomaszD: gratulacje :)
[2008-04-07 21:32:27] <TomaszD> hurra!
[2008-04-07 21:32:28] <TomaszD> :]
[2008-04-07 21:32:43] <hubert> zaraz zmienię na stronie o-nas
[2008-04-07 21:32:44] * TomaszD wants to see this page updated http://www.aviary.pl/o-nas/sklad/
[2008-04-07 21:32:46] <TomaszD> *nudge* 
[2008-04-07 21:32:48] <TomaszD> :]
[2008-04-07 21:33:04] <hubert> dobra, czy dostałeś odpowiedzi na wszystkie pytania?
[2008-04-07 21:33:09] <TomaszD> nie, jeszcze nie
[2008-04-07 21:33:20] <TomaszD> SLED jest płatny, jak płatny?
[2008-04-07 21:33:34] <TomaszD> i czy ja mam sam sobie jakoś kopię SLED zorganizować? Jak to testować ewentualnie/
[2008-04-07 21:33:36] <TomaszD> ?
[2008-04-07 21:33:40] <hubert> o tym pogadajcie może po stand-upuie, ok?
[2008-04-07 21:33:43] <marcoos> strona zaktualizowana
[2008-04-07 21:33:53] <TomaszD> po standupie, dobra to ja idę coś zjeść
[2008-04-07 21:34:02] <TomaszD> aha, pytania do mnie?
[2008-04-07 21:34:07] -->| stas (stas@moz-BBFF85A8.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #aviarypl
[2008-04-07 21:34:14] <hubert> marcoos: trzeba napisać, że jest tłumaczem :)
[2008-04-07 21:34:15] <marcoos> chyba najszybszy update o-nas/sklad, jaki kiedykolwiek nastapil
[2008-04-07 21:34:16] <hubert> hej stas
[2008-04-07 21:34:22] <hubert> dobra, lećmy dalej
[2008-04-07 21:34:25] <hubert> Witia?
[2008-04-07 21:34:26] <marcoos> hubert: to napisz, ja sie bawie tylko w ctrl+x, ctrl+v
[2008-04-07 21:34:28] <stas> przepraszam, spieszylem, ale nie udalo mi sie wczasniej dotrzec damoj
[2008-04-07 21:34:29] <marcoos> :)
[2008-04-07 21:34:36] <hubert> pytania?
[2008-04-07 21:34:49] <Witia> Pytañ specjalnych nie mam
[2008-04-07 21:35:01] <marcoos> españa :)
[2008-04-07 21:35:01] <hubert> pytania do Witii?
[2008-04-07 21:35:06] <hubert> stas - wpisz się
[2008-04-07 21:35:11] <stas> mhm
[2008-04-07 21:35:37] <hubert> marcoos: czy "sklad" wolno edytować z włączonym JS?
[2008-04-07 21:36:10] <marcoos> js tak, wizualny edytor - nie
[2008-04-07 21:36:30] <hubert> ok
[2008-04-07 21:36:39] =-= Mode #aviarypl +o stas by Adrianer
[2008-04-07 21:36:49] <hubert> nie pytań
[2008-04-07 21:36:56] <marcoos> hehe
[2008-04-07 21:36:59] <hubert> to został GmbH i stas
[2008-04-07 21:37:13] <stas> ja sie wpisuje, ale zapraszam pytania
[2008-04-07 21:37:16] <hubert> GmbH się nie wpisał
[2008-04-07 21:37:18] <GmbH> Raczej nie mam pytań ;)
[2008-04-07 21:37:26] =-= Mode #aviarypl +o Witia by stef
[2008-04-07 21:37:31] <GmbH> Wpisałem się ;)
[2008-04-07 21:37:54] <hubert> GmbH, gdzie?
[2008-04-07 21:38:08] <stef> na wiki :P
[2008-04-07 21:38:11] <marcoos> na wiki
[2008-04-07 21:38:17] <GmbH> Heheh
[2008-04-07 21:38:18] <Adrianer> na wiki :P
[2008-04-07 21:38:19] <marcoos> ok, mialem pytania, ale wiki mnie zadowala
[2008-04-07 21:38:35] <GmbH> marcoos: Jakie?
[2008-04-07 21:38:52] <hubert> hmmm
[2008-04-07 21:38:57] <marcoos> "jak tam sumo" :) ale - to co na wiki mi wystarczy :)
[2008-04-07 21:38:59] <hubert> dziwne
[2008-04-07 21:39:23] <hubert> o
[2008-04-07 21:39:23] <GmbH> ;)
[2008-04-07 21:39:29] <hubert> po zalogowaniu dopiero zobaczyłem
[2008-04-07 21:39:33] <hubert> odświeżanie nic nie dało
[2008-04-07 21:39:35] <hubert> ciekawe
[2008-04-07 21:40:02] <hubert> ja nie mam pytań
[2008-04-07 21:40:11] <hubert> zanim stas się wpisze
[2008-04-07 21:40:28] <hubert> czy ma ktoś inne pytania do kogokolwiek?
[2008-04-07 21:40:38] [INFO] Messages Cleared.
[2008-04-07 21:40:56] * marcoos nie ma
[2008-04-07 21:40:57] <hubert> nie widzę
[2008-04-07 21:41:00] <hubert> a ja mam prośbę
[2008-04-07 21:41:13] <marcoos> wybrac sobie zarcie :P
[2008-04-07 21:41:18] <hubert> niech każdy wpisze godzinę przybycia na miejsce (w Krakowie)
[2008-04-07 21:41:26] <marcoos> ja juz jestem, ha! :D
[2008-04-07 21:41:35] <piecu> ja mam
[2008-04-07 21:41:38] <hubert> miejsce = hostel lub knajpa
[2008-04-07 21:41:47] <piecu> napisalem pytanie na team@
[2008-04-07 21:41:52] <piecu> moze mi ktos odpowiedziec?
[2008-04-07 21:41:59] <piecu> chodzi o tlumaczenie opisow rozszerzen
[2008-04-07 21:42:43] <hubert> marcoos pewnie wie
[2008-04-07 21:42:43] * stas wpisał się
[2008-04-07 21:43:07] <marcoos> piecu: to może zrobić autor rozszerzenia z poziomu panelu developera
[2008-04-07 21:43:16] <marcoos> więc trzeba im to popodsyłać
[2008-04-07 21:43:20] <hubert> Staszyna: o jakiego Piotra chodzi?
[2008-04-07 21:43:44] <stas> Piotr Krakowiak, dragon, koordynator opensuse
[2008-04-07 21:43:49] <hubert> aa ten
[2008-04-07 21:43:52] <piecu> a jakis opiekun z naszej strony nie ma do tego dostepu?
[2008-04-07 21:43:53] <stas> nie mogl dzis byc
[2008-04-07 21:44:10] <hubert> ja nie mam pytań
[2008-04-07 21:44:34] <hubert> jeśli nikt inny nie ma to kończmy stand-up
[2008-04-07 21:44:36] <marcoos> piecu: ja nie mam
[2008-04-07 21:44:51] <piecu> ok
[2008-04-07 21:44:53] <marcoos> ja Ci mogę zmienić opis Firefoksa czy Thunderbirda, ale nie Firebuga :)
[2008-04-07 21:44:54] <stef> piecu: może teo?
[2008-04-07 21:45:23] <hubert> ja mam pytanie jednak
[2008-04-07 21:45:28] <marcoos> albo goscie z .dev.l10n.web
[2008-04-07 21:45:28] <hubert> do zarządu
[2008-04-07 21:45:39] <hubert> jak rozliczać spotkanie w Krakowie
[2008-04-07 21:45:52] <hubert> proszę odpowiedź w ciągu max kilku dni
[2008-04-07 21:46:03] <hubert> kończmy