Stand-up:2009-11-23

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Adrianer

Zrobione

W trakcie

  • przymiarki do kolejnego malego wydania Koali poprawiajacego kilkanascie wiekszych bledow

Plany

  • dokonczyc czesci helpa na ktore niestartczylo czasu
  • Pozamykac bledy poprawione w SeaMonkey 2.0 rc2
  • zajac sie krowami zgloszonymi przez obydwie Kasie
  • dokonczenie synchronizacji z Tb/Fx - ujednolicenie zmian w terminologii pozostalo
  • napisac TLT od zera w Pythonie i w oparciu o Silme
  • przygotowac strone www.mozillapl.org/start
  • przygotowac opisy SeaMonkey dla browsehappy.pl

Arteek

Zrobione

  • null, brak czasu

Pytania i/lub problemy

  • Migruję ze starego kompa na nowy. Dodatkowo w pracy Sajgon, zatem w tym tygodniu nie powalczę z tłumaczeniem.
  • Nowego kompa opchnęli mi z W7, zatem jeśli jest taka potrzeba mogę dodatkowo testować programy aviarowe pod kątem zgodności z W7.
  • Nie będzie mnie dziś na supie lub bardzo się spóźnię.

Falka

Zrobione

  • niewielka pomoc przy tłumaczeniu Fenneca
  • kilka bugów flockowych na bap i bfc
  • przetłumaczyłam kolejny kawałek rozgrebanego tekstu z SUMO (ale tekst dalej rozgrzebany)
  • rzuciłam okiem na Calendar (nic nowego)
  • chyba udało mi się w końcu zorganizować

Plany

  • dokończyć tekst na SUMO i nanieść poprawki Kasi i Marka do poprzednich tekstów
  • przetłumaczyć jeszcze jakieś teksty
  • przejrzeć calendarowe pliki w poszukiwaniu przegapionych baboli
  • ponadrabiać różne inne zaległości

Inne

  • nie będzie mnie dzisiaj

Gandalf

Zrobione

Plany

  • phpBB
  • kompozer
  • wspierac Stefa w pracach nad serwerem

GmbH

W trakcie

  • Tekstowa captcha dla wiki
  • Migracja forum do phpBB 3.0.6
  • Strony startowe SUMO

Pytania i/lub problemy

  • Nie wiem czy będę na standupie


Hubert

Zrobione

  • Przejrzane: Strona startowa Fx 3.6
  • Odpisałem na kilka zaległych maili
  • Zweryfikowany jeden błąd

Plany

  • QA nowych rzeczy w KompoZerze, jak już wyjaśni się sprawa znikających licencji

Pytania i/lub problemy

  • Zaryk: wyślij maila na team z datą, kiedy wracasz z urlopu
  • Ptak: czekam na odpowiedź w sprawie urlopu

Joasia

Zrobione

  • Wawrzyniec przyjęty na okres próbny
  • zaczęte review pidgina (zrobione w połowie, tego jest prawie 4k stringów)
  • Artur nie miał pytań

Plany

  • dokończyć review pidgina
  • koniecznie zaległe rekrutacyjne (Zosia!)
  • opiekować się Arturem
  • wysłać monit Marcinowi Wojciechowskiemu
  • wysłać monit TomkowiD w sprawie osoby z rekrutacji, które wziął pod swe skrzydła i milczy
  • wysłać maila na team w sprawie notek na aviarowy blog
  • tłumaczenie gnome

kasia

Zrobione

  • Rozpoczęte sprawdzanie kolejnego tekstu Sumo.
  • Fragmenty na "rekrutacja@"

Plany

  • Dokończyć rozpoczęty tekst.


Pytania i/lub problemy

  • Nie będę miała czasu do 13 grudnia. Organizuję bożonarodzeniowe przedstawienie na dość dużą skalę z międzynarodową grupą licealistów.

lemiel

Zrobione

  • Niewiele. Przejrzałem pobieżnie pliki w pomocy SM2.0 które dodał Adrian po dodawaniu różnic z diffa.

Plany

  • Uzupełniać tłumaczenie w nav_help, passwords_help.

Marcoos

Zrobione

  • bieżące w moz-central
  • QA Firebuga
  • QA przeglądarki Fennec
  • strona startowa Fx 3.6

Plany

  • czas wrócić o Moz Hacks :)

Ptak

Zrobione

  • Urlop

Plany

  • Urlop

Pytania i/lub problemy

  • Urlop

Stef

Zrobione

  • tłumaczenie tb, rozszerzenie dla Huberta
  • porządków www ciąg dalszy
  • walka z bugami różnej maści i proweniencji

Pytania, prośby i problemy

  • parser odnośników na forum
  • utknąłem z www w oczekiwaniu na Zbyszka
  • win7

Plany

  • tłumaczenie i przygotowania do wydania tb
  • www? nie wiem co dalej...
  • test fx36bn
  • napisać ws bugzilli na team
  • backlog i gwo
  • wyłączyć anytspam na aviary - założyć buga
  • zakończyć sprawę z nightly.aviary.pl
  • reszta jak zwykle, walczyć, nie poddawać się i masa innych

Teo

Zrobione

  • Niewiele dla Aviary.pl

Plany

  • Bieżące AMO
  • Wdrożyć Wawrzka

Pytania i/lub problemy

  • Co z poradnikiem dla tłumaczy? - ogólne pytanie

Wawrzek

Zrobione

  • Pierwsza wymiana informacji z Teo

Plany

  • Blizsze zapoznanie sie z AMO
  • Praca na pierwszymi zadaniami


Problem

  • Akurat na tej maszynie nie mam polski znakow, wpis poprawie pozniej


Witia

Zrobione

  • Pomoc przy QA lokalizacji Fenneca
  • Zamknięty bug o poszukiwaniu tłumacza AMO
  • Zgłoszony bug o zmianie kierownika lokalizacji AMO
  • Zaktualizowane informacje o AMO na wiki.aviary.pl

Plany

  • Sfinalizować przekazanie AMO
  • Zająć się SUMO


Zapis spotkania

(21:00:00) Joasia: zaczynamy
(21:00:04) Joasia: adriank
(21:00:06) kasia: dość ładny widok
(21:00:21) Joasia: kasia: powiedz mu ze sie spoznia na pierwszy standup
(21:00:33) Joasia: adriank: ping?
(21:00:47) adriank: Joasia: pong
(21:00:57) adriank: ndd
(21:01:04) Joasia: pytania do adriana?
(21:01:27) Joasia: artka nie ma, falki nie ma, gandalf sie nie wpisal
(21:01:28) Joasia: hubert
(21:01:51) ***hubert głównie odpoczywał
(21:01:51) wawrzek [niewod@moz-EB9CCFE2.zone3.bethere.co.uk] wszedł do pokoju.
(21:02:04) Joasia: pytania do huberta?
(21:02:10) hubert: gandalf: co z kompozerem?
(21:02:28) gandalf: hubert: nie mialem czasu dotknac kompozera w zeszlym tygodniu
(21:02:46) hubert: a w najbliższym?
(21:02:46) Joasia: gandalf: wpisz sie!
(21:02:50) gandalf: z tego co wiem lokalizacja jest kompletna, ale nie mialem czasu dociekac co zrobic z naglowkami
(21:03:09) gandalf: hubert: powinienem miec wiecej, ale pierwszy na liscie jest Teo z phpBB, potem kompozer i jego naglowki licencyjne
(21:03:50) hubert: gandalf: ale masz świadomość, że obecna sytuacja jest niefajna prawnie?
(21:04:17) gandalf: hubert: nie jestem pewien czy jest to tak powazane jak Ty uwazasz, ale na pewno jest to cos co chce naprawic
(21:04:39) hubert: ok
(21:04:47) Joasia: jeszcze jakies pytania ?
(21:04:49) wawrzek: Witam, przepraszam za spoznienie (wiecie jak jest, liczba klockow w dzieciecym pokoju moze byc znaczaca) i nie ma mnie na liscie standapowej
(21:05:11) Joasia: to teraz ja
(21:05:11) Joasia: ndd
kasia konus 
(21:05:31) Joasia: pytania do mnie?
(21:05:44) Joasia: wawrzek: wpisz sie
(21:05:46) Joasia: kasia
(21:05:57) Joasia: kasia: dziekujemy za fragmenty, przegladne sobie je uwaznie niebawem
(21:06:29) Joasia: hmm kasia spi
(21:06:35) Joasia: marcoos:
(21:06:38) wawrzek: Joasia: Rozumiem, ze mam sobie wedytowac sekcje TomaszaD i dodac sie recznie?
(21:06:44) marcoos: ndd
(21:06:47) Joasia: wawrzek: tak, skopiuj sobi
(21:06:47) Joasia: e
(21:06:57) Joasia: pytania do marcoosa?
(21:07:06) wawrzek: Joasia: Kasia raczej nie spi
(21:07:17) gandalf: Joasia: pytanie do Ciebie. Odpiszesz Karo? :)
(21:07:17) wawrzek: Joasia: i juz sobie 'pozyczam'
(21:07:19) kasia: nieśpię
(21:07:23) Joasia: Ptak nie wpisany, stas nie wpisany, stefa nie ma
(21:07:26) kasia: nie śpię
(21:07:26) Joasia: Teo
(21:07:32) Joasia: gandalf: oj taaak!
(21:07:40) tryb (+hhhh adriank Joasia kasia Ptak) przez hubert
(21:07:41) tryb (+hhhh stas Teo wawrzek Witia) przez hubert
(21:07:42) Teo: ndd
(21:08:03) Joasia: Teo: gdybys Wawrzek sprawial klopoty to od razu mow :)
(21:08:13) Joasia: pytania do Teo?
(21:08:17) Teo: dam sobie radę
(21:08:37) Teo: Jesteśmy już po "słowie" :)
(21:08:43) kasia: no no
(21:08:51) Joasia: Witia
(21:08:52) kasia: my jesteśmy
(21:09:01) Witia: Zgłosiłem buga http://bugs.aviary.pl/show_bug.cgi?id=2763 o zmianie kierownika AMO. Jaka dalej procedura - poprzez aklamację, głosowanie kulkami? :)
(21:09:23) Joasia: hubert: mamy procedure na zmiane kierownika projektu?
(21:09:28) Joasia: chyba nie mamy
(21:09:43) Joasia: trzeba bedzie przygotowac projekt, przedyskutowac go, przeglosowac i dopiero wtedy wdrozyc
(21:10:00) hubert: zarząd powien zaakceptować nowego kierownika
(21:10:04) Joasia: Witia: a tak powaznie to ja bym poczekala tydzien, jesli masz OK od zarzadu i nikt sie nie sprzeciwi to uznalabym sprawe za zalatwiona
(21:10:05) hubert: ja akceptuję
(21:10:10) Joasia: ja tez akceptuje
(21:10:45) hubert: dopisałem w bugu
(21:10:50) Joasia: Witia: poczekaj chwile, jak nie bedzie sprzeciwow zaktualizuj matrixa, zamknij buga i wyslij ogloszenie paragfialne na team i na bloga :P
(21:11:15) Witia: Ok, czyli czekam do następnego stand-upu.
(21:11:19) hubert: Joasia: zarząd to dwie osoby, kto jeszcze może się przeciwić?
(21:11:39) hubert: aha, Witia - napisz potem na mozilla.dev.l10n.pl
(21:11:47) hubert: o zmianie
(21:11:59) Joasia: hubert: no jakby ktos z zespolu mial powazne zastrzezenia i je zwerbalizowal np.
(21:12:16) Joasia: trzebaby wziac pod rozwage
(21:12:18) Joasia: itp
(21:12:25) hubert: :)
(21:12:25) Joasia: mozemy dokonczyc po standupie
(21:12:28) Joasia: pytania do Witii?
(21:12:29) hubert: wziąłem
(21:12:31) hubert: ok
(21:12:45) Joasia: nie widze
(21:12:47) Joasia: gandalf: prosimy
(21:13:29) gandalf: dziekujemy
(21:13:31) gandalf: ndd
(21:13:41) Joasia: Ptak nadal nie wpisany
(21:13:43) Joasia: wawrzek
(21:14:08) wawrzek: Pytan na razie brak
(21:14:22) gandalf: czy Wojciech jest na urlopie?
(21:14:29) Joasia: wawrzek: jak sie czujesz jak na razie? wszystko dobrze? komplet informacji masz? nie czujesz sie zagubiony?
(21:14:56) Joasia: gandalf: cos mi sie kolacze ze ktorys wstecz wpis standupowy mowil o duzej ilosci zlecen, moze to to?
(21:15:03) wawrzek: Czuje sie dobrze, informacji mam wystarczajaca ilosci
(21:15:05) Joasia: git
(21:15:12) Joasia: ktos ma jeszcze jakies pytania?
(21:15:13) wawrzek: raczej SVN
(21:15:17) kasia: ja mu pomogę się odnaleźć, jakby co
(21:15:25) Joasia: wawrzek: svn?
(21:16:00) Joasia: konczymy