Stand-up:2010-03-08

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Falka

Zrobione

  • przycisnęłam Justynę i w końcu przysłała zgłoszenie do zespołu :)
  • a poza tym nic, jakoś znowu mi za szybko tydzień zleciał :/

Plany

  • zrobić porządek z zaległymi flockowatymi bugami
  • przetłumaczyć kilka tekstów SUMO
  • poszukać bugów w Calendarze i przypilnować, żeby Hubert zajął się zaległymi zmianami ;)

Inne

  • od kilku miesięcy nie mogę zorganizować i tygodnie mi przez palce za szybko uciekają; próbuję się pozbierać, ale jak na razie z dosyć niesatysfakcjonującymi efektami (jeden tydzień coś robię, później nagle nie jestem w stanie nic zrobić) – nie mam za bardzo pomysłu, jak sobie z tym poradzić -,-
  • standardowo nie będzie mnie na stand-upie
    • w ramach przypomnienia: czy trzeba się co jakiś czas na stand-upach pojawiać? czy wystarczy, że się wpisuję co tydzień?

Gandalf

Zrobione

  • TEDx
  • Bede na zlocie kwietniowym! :) (wracam do pl 8mego kwietnia ;))

Plany

  • phpBB
  • Kompozer (AdriaaaN! :)

Pytania i/lub problemy

  • Czy Adrian ma ochote ponaprawiac o co hubert zrobil w seamonkey w tym tygodniu? :) To mi by zostalo kompozer specific stuff.

GmbH

W trakcie

  • Teksty z SUMO

Heidi

Zrobione

  • Tłumaczenie pliku „Uwagi o wydaniu” do Camino 1.6.11, zamykającego linię 1.6.x i wsparcie dla Mac OS X 10.3.
  • Tłumaczenie pliku „Uwagi o wydaniu” do Camino 2.0.2.
  • ...

Hubert

Zrobione

  • Zrobiłem szybkie QA przycisków dot. openchoice.org
  • Wysłałem Williamowi zaktualizowany budżet kwietniowego spotkania (nowy rekord: czekamy na decyzję już 2 miesiące, to 2 tygodnie dłużej niż się spodziewałem)
  • Przejrzałem już ponad 120 plików w KompoZerze, które zmieniły się od Nvu 1.0. Zostało jeszcze ok. 40. Do tego dochodzi szybkie sprawdzenie ponad 160 sytuacji, gdzie pliku z Nvu już w KompoZerze nie ma lub w KompoZerze jest, a w Nvu nie było.
  • W wyniku wyżej wspomnianej weryfikacji zgłosiłem kolejne bugi do KompoZera - tym razem było ich 41
  • Na mozilla@ wysłałem maila w sprawie "naboru" do Choice POWER Team. Nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nikt nie jest zainteresowany?

Plany

  • KompoZer (QA kolejnych plików - i tak przez najbliższe kilka tygodni)
  • Zajmować się rzeczami do rozwiązania
  • Sprawdzić browser/toolkit (jeśli wystarczy czasu)
  • Upomnieć się o odpowiedź od Williama, jeśli ta nie nadejdzie w ciągu 7 dni
  • Posprzątać w pl/calendar

Pytania i/lub problemy

  • Staś: czekam na odpowiedzi na moje maile
  • Heidi: czekam na wyjaśnienia w sprawie nieobecności na stand-upach
  • Może mnie nie być na stand-upie, ale postaram się dotrzeć na rozmowę z Barbarą o 21:30 (jeśli mnie nie będzie - proszę dzwonić)
  • Falka: czy Ty jakoś kontrolujesz moją pracę? Bo orientowałem się dzisiaj, że trunk jest niezaktualizowany od kilku miesięcy...
    • Do pewnego momentu zaglądałam tam regularnie i miałam okno na Twoje zmiany, ale że nic się nie działo od lipca do grudnia, to zaczęłam zaglądać coraz rzadziej i ostatecznie zapomniałam; chyba tam ostatni raz patrzyłam pod koniec stycznia / na początku lutego… Zacznę to znowu śledzić regularnie, a w międzyczasie możesz wprowadzić zaległe zmiany ;) --Falka 23:40, 7 mar 2010 (PST)

Joasia

Zrobione

  • maile rekrutacyjne (3 osoby się zgłosiły w ostatnim czasie)
  • wróciłam do PL wczoraj

Plany

  • uzupełnić maile uczelni dla Huberta
  • monitorować sprawę Agaty
  • rzucic okiem na damned-lies.master.pl.po
  • popatrzeć w uwagi do rekrutacji i zedytować dokument
  • skończyć pidgina
  • wysłać monit Marcinowi Wojciechowskiemu
  • wysłać maila na team w sprawie notek na aviarowy blog
  • gnome

kasia

Zrobione

  • Sprawdzony tekst Wawrzka

Plany

  • Przeglądnąć bugi
  • Może Falka coś przetłumaczy?


Pytania i/lub problemy

lemiel

Zrobione

  • Nic - urlop cd. Prawdopodobnie dziś też mnie nie będzie na SU.

Marcoos

Zrobione

  • potłumaczyłem trochę rzeczy dla OpenToChoice

Plany

  • uzupełnić l10n-central

Pytania i/lub problemy

  • brak

Nikdo

Zrobione

  • drobnostki SLE

Plany

  • bugi SLE

Stas

Zrobione

  • we srode wyszlo opentochoice.org (werble)
  • caly tydzien spedzilem wlasnie nad tym
  • kupilem dobre ciasto z wisnia z okazji dnia kobiet.

Plany

  • do przyszlego wtorku jestem na urlopie.

Teo

Zrobione

  • Korekty Open To Choice (mimo zapowiedzi, bo czuję się za to odpowiedzialny).

Plany

  • Czekam na progres Gandalfa

Pytania i/lub problemy

  • Chciałbym wiedzieć kto odpowiada za Open To Choice. Ma domenę opentochoice.org.

TomaszD

Zrobione

  • QA GNOME

Plany

  • QA GNOME

Pytania i/lub problemy

  • bugzilla działa OK jakiś czas, aż do momentu zablokowania się i odmawia wtedy wysłania zmian na serwer dopóki sobie nie "odpocznie", da się coś z tym zrobić? Jakiś mniej agresywny filtr poczty?

Wawrzek

Zrobione

  • Zasadniczo nic, poza zainstalowaniem GetPersonas i stwierdzeniem, że taka ilość mini-motywów, wymaga innego sposobu wyboru

Plany

  • jeszcze dokładniej przyglądnąć się AMO jako użyszkodnik

Pytania i/lub problemy

  • Pewnie mnie nie będzie na stand-up, bo mój dzisiejszy pech spowodował duże opóźnienia

Witia

Zrobione

  • Korekta tekstów z Open to choice
  • Dyskusja w bugach

Plany

  • SUMO


Zapis spotkania

(21:00:06) Joasia: zaczynamy
(21:00:14) Joasia: hubert:  :)
(21:00:25) mode (+hhhh Joasia nikdo Ptak Teo) by hubert
(21:00:26) mode (+hh TomaszD Witia) by hubert
(21:00:55) Joasia: hubert spi :)
(21:01:00) hubert: chętni na https://guides.mozilla.org/Marketing/OpentoChoice?
(21:01:20) hubert: jak nie będzie - będziemy musieli poszukać kogoś poza teamem
(21:01:50) Joasia: bardzo to jest duze?
(21:01:57) hubert: nie wiem
(21:02:10) Joasia: hubert: heidi sie wpisal btw
(21:02:16) stas: mysle ze fajnie byloby kogos z forum w to wlaczyc
(21:02:25) hubert: o
(21:02:34) hubert: stas - dobra uwaga
(21:02:47) stas: to o czym pisala irina to nie jest l10n
(21:02:50) stas: pure marketing
(21:03:25) Joasia: hubert: cos jeszcze?
(21:03:38) hubert: Joasia: nie
(21:03:50) Joasia: pytania do huberta?
(21:04:24) Joasia: hubert: Falka zadala na wiki ogolne pytanie czy obecnosc na standupach obowiazkowa, czy wystarczy wpis. odpowiesz jej?
(21:05:03) Joasia: to teraz ja
(21:05:22) Joasia: wrocilam wczoraj poznym popoludniem, wiec jestem troche padnieta, ale w tym tyg zabieram sie do roboty
(21:05:24) hubert: http://wiki.aviary.pl/Kategoria:Stand-up
(21:05:27) Joasia: dzis po standupie mamy goscia
(21:05:57) hubert: http://wiki.aviary.pl/Kategoria:Stand-up#Kto_powinien_w_tym_uczestniczy.C4.87
(21:06:06) Joasia: w poczekalni rekrutacyjnej jeszcze dwie inne panie wyrazyly chec dolaczenia do zespolu, wysle powiadomienie kiedy sie umowimy na standup z nimi
(21:06:41) Joasia: news personalny: pewnie za jakies ok 2 miesiace bede sie znowu przeprowadzac. przenosze sie do kalifornii (chyba ze mi firma nie da wizy)
(21:06:51) Joasia: ale chcialabym nadal pozostac w aviary itp :)
(21:07:03) Joasia: tfu, nie firma, tylko ambasada
(21:07:15) Joasia: pytania do mnie?
(21:07:58) Joasia: marcoos: 
(21:08:04) marcoos: nd+
(21:08:20) Joasia: pytania do marcoosa?
(21:08:36) Joasia: nikdo: prosimy
(21:08:38) marcoos: najwyraźniej nie ma :)
(21:08:49) nikdo: jak widać
(21:09:05) nikdo: novell wziął się za testy SLE11Sp1
(21:09:09) nikdo: i zgłaszają bugi
(21:09:15) Joasia: jakies problemy?
(21:09:55) Joasia: wieksze lub mniejsze? czy wszystko idzie zgodnie z planem?
(21:10:25) Joasia: nikdo:  ?
(21:10:37) nikdo: normalne ;-)
(21:10:44) Joasia: ok
(21:10:48) Joasia: pytania do nikdo?
(21:11:15) Joasia: Ptak sie nie wpisal
(21:11:16) Joasia: stas
(21:11:21) Ptak: ja tu gościnnie... 
(21:11:21) stas: ndd
(21:11:27) Joasia: Ptak: ok :)
(21:11:45) Joasia: stas: gdzie mozna sie poczestowac ciastem?
(21:12:51) Joasia: stas sie ukryl..
(21:12:54) Joasia: pytania do stasia?
(21:13:12) Joasia: Teo
(21:13:27) Teo: ndd
(21:13:55) Joasia: pytania do Teo?
(21:14:33) Joasia: TomaszD
(21:14:47) TomaszD: ndd
(21:14:53) Joasia: TomaszD: Twoje pytanie to do gandalfa
(21:15:12) Joasia: TomaszD: moze mu wyslij email?
(21:15:21) TomaszD: ok
(21:15:26) Joasia: pytania do Tomka?
(21:15:53) Joasia: Witia
(21:16:00) Witia: Nie mam spraw
(21:16:23) Joasia: pytania do Witii?
(21:16:39) Joasia: kros chcialby jeszcze cos dodac?
(21:16:49) Joasia: ktos&
(21:16:54) Joasia: konczymy :)