Stand-up:2011-08-01

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Falka

Zrobione

  • nic

Plany

  • walczyć z czasem

Pytania i/lub problemy

  • badania terenowe, wywiady i transkrybowanie nagrań zjadają masę czasu :(
  • nie będzie mnie na stand-upie
  • przepraszam za brak wpisu w zeszłym tygodniu – zapomniałam

Gandalf

Zrobione

  • wakacje

Plany

  • bugi (konta i inne adminki)
  • nowy WP/MediaWiki

Hakon

Zrobione/Plany

  • Bieżące Bugzilla
  • Bugzilla 3.4.12, 3.6.6, 4.0.2, 4.1.3
  • Bugzilla 4.2 - Podręcznik użytkownika
  • bugzilla.pl

Hubert

Zrobione

  • Urlop

Plany

  • Urlop do 23 września

Pytania i/lub problemy

  • Brak

Joasia

Zrobione

  • rekrutacja
  • inne maile

Plany

  • dopaść Williama, zapytać o kupno biletów i ogólnie pomoc w organizacji
  • rekrutacja
  • post-spotkaniowe taski (widziałam w relacji moje imie przy paru punktach..)
  • zrobić coś z novellowymi mailami stasia
  • zajmować się zaległymi bugami
  • popatrzeć jeszcze w wiki Rekrutacyjne
  • może jakiś raport dot. odzewu z uczelni - muszę pomyśleć
  • ruszyć dupsko w sprawie GNOME
  • męczyć gandalfa

Pytania i/lub problemy

  • gandalf krowa 1135
  • co z tymi aktualizacjami naszych serwisów?
  • gandalf, masz zaległe bugi administracyjne
  • w pracy jestem

Marcoos

Zrobione

  • bieżące w mozilla-central
  • na meet.js Kraków poopowiadałem o ECMAScript Harmony i tym, co z tego jest już w Fx

Plany

  • jestem w Krynicy na urlopie, planuję nie robić nic :)

Pytania i/lub problemy

  • brak


PiotrDrag

Zrobione

  • nic

Sara

Zrobione

  • nic

Plany

  • rozejrzec sie po bap i cos porobic

Stas

Zrobione

  • wróciłem z urlopu, było fajnie (shoutout do Joasi!)

Witia

Zrobione

  • Przetłumaczone nowe komunikaty AMO
  • Sprawdzone bieżące zmiany w mozilla-central

Plany

  • Bieżące AMO, mozilla-central

Zapis spotkania

(12:00:03) Joasia: zaczynamy
(12:00:05) marcoos: 21:00:03
(12:00:09) Joasia: falka sie wpisala
(12:00:14) Joasia: gandalf
(12:00:20) gandalf: wpisany
(12:00:30) gandalf: energia mnie rozpiera :)
(12:00:31) Joasia: gandalf: bede Cię męczyć o te bugi, bo mają pewnie z miesiąć
(12:00:36) Joasia: bdb!!
(12:00:38) Joasia: to super
(12:00:40) gandalf: bede je dzis i jutro robil
(12:00:44) Joasia: fantastycznie
(12:00:51) Joasia: pytania do gandalfa?
(12:00:54) marcoos: wierzymy mu?
(12:00:55) marcoos: :)
(12:00:56) Joasia: albo od
(12:00:59) gandalf: marcoos ;p
(12:01:09) Joasia: gandalf: w razie czego wiem gdzie pracuja i mieszkaja :D
(12:01:16) Joasia: wroc, to do marcoosa mialo byc
(12:01:21) marcoos: :)
(12:01:47) Joasia: Hakon: prosimy
(12:01:51) Hakon: kaszana
(12:01:57) marcoos: :/
(12:02:04) Joasia: Hakon: oj
(12:02:11) Joasia: Hakon: co się dzieje?
(12:02:22) Hakon: kamil nie ma czasu i nie wiadomo czy nie odejdzie
(12:02:29) Joasia: oj
(12:02:34) Joasia: ale, ale
(12:02:39) Joasia: jest Basia
(12:02:56) Joasia: moze sie ja da namowic do pomocy
(12:03:00) Hakon: wiec nie wiem czy przypadkiem nie zostane sam z bugzilla 4.2
(12:03:22) Joasia: zapytam sie jej
(12:03:24) PiotrDrag: ja mam trochę czasu do października, mogę okazyjnie pomóc
(12:04:03) Hakon: w sytuacji awaryjnej potrzebne beda osoby do qa technicznego bz 4.2, dokumentacji oraz testowania
(12:04:19) Joasia: w sytuacji awaryjnej moge pomoc
(12:04:21) Hakon: przynajmniej nowych rzeczy
(12:04:34) Joasia: z wyjatkiem 31 sierpnia - 11 wrzesnia, nie ma mnie wtedy w ogole
(12:04:37) marcoos: ja jakby co tez moge troche pomoc (za tydzien)
(12:04:56) Joasia: Hakon: jaki terminarz masz w tym 4.2 ?
(12:05:01) Hakon: poprosilem kamila aby ocenil swoje mozliwosci najpozniej do dnia wydania 4.2rc1
(12:05:16) Hakon: 4.2 prawdopodobnie ukaze sie pod koniec roku
(12:05:27) Joasia: czyli jeszcze troche czasu mamy, to dobrze
(12:05:33) Joasia: dawaj nam znac na bieżąco, ok?
(12:05:55) Hakon: nic nie stoi na przeszkodzie aby ochotnicy meczyli bugs.stage.aviary.pl w miedzyczasie
(12:05:56) gandalf: Hakon: jakbys potrzebowal pomocy z 4.2 to ja bede mial czas
(12:06:18) Joasia: Hakon: czy cos jeszcze?
(12:06:38) Hakon: gandalf: a czy mozesz zrobic update do rev 7874?
(12:06:42) Hakon: dzieki ogolnie
(12:06:50) gandalf: tak, obu, tak?
(12:07:19) Hakon: gandalf: bugs.stage tylko - oryginal en plus pl
(12:07:34) Joasia: to wy sobie ustalcie, a ja ide dalej
(12:07:36) Joasia: hubert sie wpisal
(12:07:38) Joasia: ja sie wpisalam
(12:07:38) gandalf: jasne, czyli produkt i lokalizacja
(12:07:51) Joasia: w planach mam glownie dopasc williama, bo go nie widywalam w sieci od tygodnia
(12:07:59) Joasia: pytania?
(12:08:24) Joasia: nie widze
(12:08:25) Joasia: marcoos
(12:08:29) marcoos: ndd
(12:08:31) Joasia: marcoos: krynica morska, czy górska?
(12:08:36) marcoos: górska
(12:08:38) Joasia: och
(12:08:45) Joasia: ladnie :)
(12:08:50) Joasia: pytania do/od marcoosa?
(12:08:58) gandalf: ok, bbl
(12:09:21) Joasia: nadal nie widze
(12:09:27) Joasia: PiotrDrag
(12:09:31) PiotrDrag: ndd
(12:09:38) marcoos: za 1,1k zł siedzę przez tydzień w 4-gwiazdkowym hotelu, jest nieźle :)
(12:09:39) Joasia: pytania do Piotra?
(12:09:47) Joasia: marcoos: faaaaaaaajnie masz :)
(12:09:56) Joasia: Sara
(12:09:59) Joasia: Sara: nie masz co robić?
(12:10:02) Sara: nie mam
(12:10:03) Joasia: marcoos: Sara nie ma co robić!
(12:10:10) marcoos: nie ma co robić i nic nie mówi :)
(12:10:16) Joasia: jak nie mowi jak napisala :)
(12:10:23) Sara: byłam troche zabiegana w lipcu
(12:10:25) marcoos: no teraz dopiero
(12:10:26) marcoos: :)
(12:10:28) Joasia: :)
(12:10:32) Sara: :)
(12:10:40) Joasia: to wy sobie ustalcie co robic :)
(12:10:47) Joasia: pytania do/od Sary?
(12:11:04) marcoos: problem polega na tym, że w dashboardzie nie ma nic do roboty: http://l10n.mozilla.org/webdashboard/?locale=pl :)
(12:11:15) Joasia: bugzilla? =]
(12:11:17) marcoos: poza notkami bio
(12:12:02) Joasia: czyli  macie za malo projektow? :D
(12:12:14) Joasia: MDC jest do wziecia
(12:12:15) Joasia: ten teges :)
(12:12:29) Joasia: dalej
(12:12:30) Joasia: stas
(12:12:35) Hakon: qa techniczne bz 4.1.3 mozna tez zrobic :)
(12:12:56) Joasia: stas: Ty zdaje sie nie posiadasz mojego adresu, prawda? a masz cos do wyslania dla mnie
(12:13:02) Joasia: stas spi
(12:13:09) Joasia: Witia
(12:13:22) Witia: Nie mam spraw.
(12:13:28) Joasia: Witia: dlaczego Ty tłumaczyłeś, a nie Asia? co się z nią dzieje?
(12:13:58) Witia: Miała jakieś osobiste sprawy i wyjazdy.
(12:14:05) Joasia: ok
(12:14:10) Joasia: ktoś ma sprawy do Witii?
(12:14:38) Joasia: nie widze
(12:14:41) Joasia: ktos chcialby coś dodac?
(12:14:59) Joasia: kończymy