Stand-up:2012-09-24

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Hakon

Zrobione

  • Spotkanie
  • Bugzilla 3.6.11
  • Bugzilla 4.0.8

Plany

  • Nadrobić zaległości

Pytania i/lub problemy

  • Nie będzie mnie na SU

Hubert

Zrobione

  • Dopisałem kilka rzeczy na retrospekcję
  • Zweryfikowałem wszystkie 23 bugi dotyczące - uwaga - Gallery :-D
  • Spotkanie aviarowe

Plany

  • Wrzucić pliki bota do repozytorium (uzgodnić wcześniej ze Stefem)
  • Wprowadzać poprawki i ulepszenia do bota (pracy jest na kilka miesięcy)

Pytania i/lub problemy

  • Mało czasu przez najbliższe tygodnie

Joasia

Zrobione

  • wirtualnie pouczestniczyłam w spotkaniu na ile mogłam
  • tłumaczenia/zmiany w wersji TomkaD angielskiej wersji strony
  • QA release notes do GNOME 3.6
  • dużo drobnych, nie pamiętam

Plany

  • ogarnąć te kilkaset nieprzeczytanych maili
  • ToDo lista pospotkaniowa jest duża

Pytania i/lub problemy

  • w pracy jestem, mogę okresowo milczeć na IRCu

Marcoos

Zrobione

  • biezace fx i tk
  • bylem na 50% spotkania

Plany

  • odzyskac dostep do netu :-)

Pytania i/lub problemy

  • nie ma (oprocz jw.)

Piecu

Zrobione

  • Chyba zorganizowałem spotkanie…
  • No i jestem na nim :)
  • QA Tb do 2012-09-14 12:27 +0200!

Plany

  • ...

Pytania i/lub problemy

  • ...

Sara

Zrobione

  • spotkanie
  • odświeżenie naszego fanpage'a na Facebooku
  • tłumaczenie nowych stringów w main.lang
  • jeden string w becie fenneca :D

Plany

  • zazielenienie fenneca

Zapis spotkania

(12:00:04) Joasia: zaczynamy
(12:00:05) adriank-cell: go
(12:00:06) Joasia: adriank-cell
(12:00:10) Sara: Joasia, Pięć prosi żebym w jego imieniu powiedziała ndd
(12:00:11) Joasia: nie wpisany
(12:00:17) Joasia: gandalf, nie wpisany
(12:00:25) adriank-cell: ndd
(12:00:25) Joasia: hakon wpisany, ale nieobecny
(12:00:27) gandalf left the room (quit: Quit: Good night and good luck).
(12:00:31) Joasia: hubert
(12:01:13) Sara: Hubert ndd, ale mu nie wysyła
(12:01:14) adriank-cell: Joasia: chetnie bym aie wpisal, ale wiki mi sie nie otwiera...
(12:01:17) adriank-cell: ...wiec ndd
(12:01:19) Sara: Chyba
(12:01:23) Joasia: hubert milczy
(12:01:27) Joasia: to teraz ja
(12:01:27) Joasia: ndd
(12:01:30) Joasia: pytania do mnie?
(12:01:33) hubert left the room (quit: Connection reset by peer).
(12:01:39) adriank-cell: hubert timeouted
(12:01:53) Joasia: nie widze pytan
(12:01:59) Joasia: marcoos_
(12:02:03) marcoos_: ndd
(12:02:09) Joasia: marcoos_: co ci sie stalo z netem?
(12:02:26) marcoos_: umarl mi modem play
(12:02:32) Joasia: a to swinie
(12:02:33) Joasia: powodzenia
(12:02:37) Joasia: pytania do marcoosa /
(12:02:38) Joasia: ?
(12:02:39) marcoos_: pisze z tel. teraz :)
(12:03:02) hubert [hubert@moz-C65291F7.dynamic.gprs.plus.pl] entered the room.
(12:03:02) mode (+o hubert) by ChanServ
(12:03:09) adriank-cell: marcoos_: ja tez :P
(12:03:09) hubert: O jestem
(12:03:32) hubert: Rozłączyło mnie
(12:03:34) hubert: Nad
(12:03:39) Joasia: Piecu sie wpisal
(12:04:03) Joasia: Sara: poprosze oklaski dla Pieca i toast przy stole na jego czesc, bo sie napracowal przy spotkaniu i zasluzyl na to :)
(12:04:05) marcoos_: Sara napisala wczesniej ze piecu ndd
(12:04:16) marcoos_: Piecu++
(12:04:29) Joasia: poza tym reszta niewpisana
(12:04:33) Joasia: ktos chcialby cos dodac?
(12:04:36) Joasia: o kims zapomnialam ?
(12:04:41) adriank-cell: wykonane
(12:04:46) hubert: Wykonano
(12:04:47) marcoos_: Sara wpisana
(12:04:58) hubert: (Oklaski)
(12:04:58) Sara: Joasia: oklaski oklaskane
(12:05:02) Sara: Ja ndd
(12:05:22) adriank-cell: zdrowie Pieca rowniez wypite
(12:05:26) Joasia: a, prawda Sara :)
(12:05:40) Joasia: Sara: wybacz :)
(12:06:05) Joasia: adriank-cell: to jeszcze wypijcie zdrowie reszty zarzadu i bedzie gites :)
(12:06:08) Joasia: konczymy!