Stand-up:2013-10-28

Z Aviary.pl wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Adrianer

Zrobione

  • naprawiony zepsuty searchplugin PWN w Sm (w Fx trzeba tez poprawic)
  • startowy.com byl jeszcze domyslnym czytnikiem RSS w Sm, choc nie istnieje juz od 2011 roku :/

Plany

  • aurora i central
  • dalsze uaktualnianie helpa Sm
  • napisać TLT od zera w Pythonie i w oparciu o Silme

Pytania

  • jak wyglada sprawa z zamawianiem biletow na spotkanie? Na chwile obecna najtansza sensowna mozliwosc kosztuje 350 EUR (planowane koszta byly 178 EUR). Ceny ida ale obecnie po kilkanasie Euro na dzien w gore...
    • nie ma budżetu jeszcze :( --Piecu (dyskusja) 21:00, 28 paź 2013 (CET)

Hubert

Zrobione

  • Sprawdziłem calendar dla comm-central do 12640:72a3ee809ec7 (en-US)/3635:187a34144319 (pl). Przejrzane wszystkie zmiany (en-US i pl) wrzucone do repozytorium do 2013-06-24, poza bugiem 403222 (nad tym się zatrzymałem).

Plany

  • Przegląd informacji prasowych dot. Fx OS - c.d.
  • Lightning - c.d.

Pytania i/lub problemy

  • Brak

Joasia

Zrobione

  • malo, praca, jakies maile

Plany

  • zalezy na co mi czas pozwoli

Pytania i/lub problemy

  • moze mnie nie byc, z powodu zmiany czasu w PL standup jest teraz po lanczu zamiast w porze lanczu
  • mam pracy potąd

Patryk

Plany

  • Napisać coś o Summit

Piecu

Zrobione

  • Czekamy na budżet…
  • Chyba nic konkretnego, poza mailami

Plany

  • Budżet i spotkanie

stef

Zrobione

  • bieżące tłumaczenia
    • wreszcie bez opóźnień
    • dzisiaj branch day w mozilli
      • Sara, Adrian?
  • aktualizacja bap
  • trochę błędów

Pytania i/lub problemy

Witia

Zrobione

  • Tłumaczenie Marketplace
  • Sprawdzona notatka dla Lewisa
  • Sprawy związane z akcją Tajemniczy Klient

Plany

  • Tłumaczenie Marketplace

Zapis spotkania

[21:00:48] <Piecu> 21:00
[21:00:50] <Piecu> adriank
[21:01:10] <adriank> ndd poza pytaniem ktore juz bylo wyzej...
[21:01:27] <Piecu> odpisałem na wiki
[21:01:29] <adriank> ...obawiam sie, ze w przyszlym tygodniu ceny beda blizej 500 EUR...
[21:01:39] <Piecu> gandalf: wpisz się
[21:02:06] <Piecu> hubert się wpisał
[21:02:11] <Piecu> Joasia się wpisała
[21:02:24] <Piecu> Patryk
[21:02:32] <Patryk> ndd
[21:03:37] <Piecu> no to teraz ja
[21:04:12] <Piecu> pytań nie widzę
[21:04:14] <Piecu> stas: wpisz się
[21:04:17] <Piecu> stef
[21:04:33] <stef> ndd chyba
[21:05:02] <Piecu> no to Witia 
[21:05:08] <adriank> stef: siedze akurat nad sm, wiec merge bedzie mozna zrobic soon
[21:05:23] <Witia> Nie mam spraw.
[21:06:09] <stef> adriank: git, napiszę na cp
[21:06:41] <Piecu> gandalf i stas się nie wpisali
[21:06:42] <Piecu> ktoś chciałby coś dodać jeszcze?
[21:08:19] <Piecu> no to kończymy